1. Sužinokite siuntos kainą
2. Suveskite siuntos duomenis
 
3. Patvirtinkite ir laukite kurjerio
 
Pagrindinis meniu

       Turite klausimų ?

 
 
 
  Tiesiog paklauskite mūsų.
 
 +370 604 604 41
Darbo dienomis nuo 8:00  iki 17:00 val.
Siuntiniai

 

Siuntų naujienos

Informacija paskelbta 2020.10.04 diena:

          


Siekdami apsaugoti jus, jūsų klientus bei savo įmonės darbuotojus toliau sparčiai plintant COVID-19, karantino laikotarpiu vėl taikome bekontaktį siuntų pristatymą.
Bekontakčio siuntų pristatymo procedūraprivatiems asmenims

Bekontaktis siuntų pristatymas privatiems asmenims bus vykdomas naudojant PIN kodus, kurie leis užtikrinti, jog siunta bus pristatyta teisingam gavėjui išlaikant saugų, bent 2 metrų atstumą.

Kaip tai veiks?
Pristatymo dieną į nurodytą gavėjo mobilų telefono numerį bus išsiųs SMS žinutė su PIN kodu.
Pristatymo metu gavėjui teliks padiktuoti gautą PIN kodą kurjeriui, kurį į skanerį suvedęs kurjeris patikrins, ar PIN kodas teisingas.
Svarbu! Maloniai prašome priminti savo klientams, jog siunčiant siuntą būtina nurodyti teisingą gavėjo mobilaus telefono numerį, nes tik tokiu būdu siuntas galėsime pristatyti saugiu, bekontakčiu būdu. Taip pat prašome paraginti klientus siuntimo paslaugas apmokėti iš anksto. Karantino laikotarpiu siuntų gavėjai už paslaugas pristatymo metu galės atsiskaityti tik banko kortelėmis.
Bekontakčio siuntų pristatymo procedūra verslo klientams

Bekontaktis siuntų pristatymas verslo klientams bus vykdomas gavėjo parašą kurjerio skeneryje keičiant į šį būdą:
Gavėjo prašoma pasirašyti (vardas, pavardė, parašas) ant Venipak lipduko, esančio ant siuntos. Kurjeris padarys siuntos lipduko su parašu nuotrauką;
Pastabos dėl neatitikimų ir apgadinimų turi būti pažymėtos ant Venipak siuntos lipduko;
Padarius nuotraukas, skaneryje prie siuntos bus pridedamas įrašas su padarytomis nuotraukomis (kaip siuntos pristatymo patvirtinimas). Skaneryje, parašo vietoje, kurjeris įrašys žymą „Bekontaktis pristatymas“.
Kiti pakeitimai siekiant išvengti tiesioginio kontakto:

Užsakomieji krovos darbai bus vykdomi tik iki privačių patalpų durų! Kurjeris negalės užeiti į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas. Patekimas į verslo patalpas neribojamas.

Karantino laikotarpiai kurjeriai netikrins grąžinimo dokumentų, todėl prašome juos rengti taip, kad jų patvirtinimui užtektų tik vieno parašo, o parašo vieta būtų pažymėtą aiškiai matomomis spalvomis.

Venipak


Lietuvoje sparčiai daugėjant Covid-19 ligos atvejų, mes savo iniciatyva imamės papildomų atsargumo priemonių siekdami apsaugoti tiek savo klientus, tiek darbuotojus. Kurjeriai dirba su kaukėmis ir vienkartinėmis pirštinėmis, nuolat dezinfekuoja rankas. Per kiekvieną vizitą prie paštomato dezinfekuojami visi kurjerio ir klientų liečiami paštomato paviršiai.

Siekiant maksimaliai užkirsti kelią koronaviruso ligos plitimui, nuo lapkričio 5 d. įvedami laikini siuntų pristatymo pakitimai visoje Lietuvoje:


  • Laikinai stabdoma kurjerinių siuntų pristatymo paslauga privatiems klientams. Siekiant maksimaliai sumažinti kontaktą ir koronaviruso plėtros galimybes, visos iki šiol užsakytos kurjerinės siuntos bus nukreiptos į paštomatus be išankstinio gavėjo perspėjimo.
  • Verslo klientams kurjerinės siuntos bus pristatomos bekontakčiu būdu. Prieš atvykdamas į siuntos pristatymo vietą, kurjeris susisieks su gavėju, įspės jį apie bekontaktį pristatymo būdą ir siuntą į adresą pristatys tik tuo atveju, jei gavėjas tuo metu bus darbo vietoje. Atvykęs į pristatymo vietą, kurjeris siuntą padės prie būstinės, sandėlio durų ar krovimo rampos, ją nufotografuos, skeneryje įves gavėjo vardą, pavardę ir atsitrauks. Kurjeris teritoriją paliks tik įsitikinęs, kad gavėjas siuntą pasiėmė.
  • Siuntos iš verslo klientų taip pat bus surenkamos bekontakčiu būdu, jeigu įmanoma – lauke. Prašome siuntas supakuoti atsakingai ir saugiai bei palikti surinkimui lauke arba kuo arčiau įėjimo į patalpas.
  • Visos paštomatinės siuntos bus pristatomos TIK į paštomatus. Jeigu gavėjas yra saviizoliacijoje, didelės rizikos grupėje ar dėl karantino sąlygų negali atsiimti siuntos iš paštomato, kviečiame jį paraginti paprašyti siuntą iš paštomato atsiimti kaimynų ar artimųjų.

Prašome savo klientus apie šiuos pasikeitimus informuoti iš anksto. Taip pat kviečiame paraginti savo klientus siuntas iš paštomatų atsiimti kaip galima greičiau, kad būtų atlaisvintas siuntos skyrelis ir galėtume į jį įdėti kitą siuntą. Taip per dieną galėsime pristatyti daugiau siuntų ir užtikrinti dar operatyvesnį darbą. Taip pat, nepaisant reguliarios paštomatų dezinfekcijos, naudojantis paštomatu patariame mūvėti pirštines arba iškart pasinaudojus paštomatu dezinfekuoti rankas.

Omniva


Informacija paskelbta 2020.10.23 diena:

           


 

Trečiadienį vyriausybei priėmus sprendimą suskirstyti savivaldybes į tris grupes pagal sergamumo koronavirusu rodiklius, raudonoje zonoje atsidūrusiose 12-oje savivaldybių nuo pirmadienio, spalio 26 d., skelbiamas dviejų savaičių karantinas.

Siekdama apsaugoti tiek savo klientus, tiek darbuotojus ir maksimaliai užkirsti kelią užsikrėtimui koronavirusu, OMNIVA imasi papildomų atsargumo priemonių. Kurjeriai dirba su respiratoriais ir vienkartinėmis pirštinėmis, nuolat dezinfekuoja rankas. Per kiekvieną vizitą prie paštomato dezinfekuojami visi kurjerio ir klientų liečiami paštomato paviršiai.

Taip pat įvedami laikini siuntų pristatymo pakitimai karantinuojamose savivaldybėse:

  • Laikinai stabdoma kurjerinių siuntų pristatymo paslauga privatiems klientams karantinuojamuose miestuose. Siekiant maksimaliai sumažinti kontaktą ir koronaviruso plėtros galimybes, visos kurjerinės siuntos, pagal adresą skirtos į raudonoje zonoje esančius miestus, bus nukreiptos į paštomatus be išankstinio perspėjimo.
  • Kurjerinės siuntos bus toliau pristatomos karantinuojamų miestų rajono gyventojams. Kurjerinės siuntos, skirtos į raudonoje zonoje esančių miestų rajonus, bus ir toliau pristatomos į nurodytą adresą, jei to pageidaus klientas. Atsižvelgdami į klientų galimybes atsiimti siuntą paštomatuose, pasiūlysime siuntas peradresuoti į paštomatą. Siuntos bus peradresuojamos TIK gavus kliento sutikimą.
  • Stabdoma kurjerinių siuntų paėmimo iš nurodyto adreso paslauga privatiems klientams visoje Lietuvoje. Nuo šiol norėdami išsiųsti siuntą, privatūs klientai galės tai padaryti tik paštomatu. Verslo klientams kurjerinių siuntų paėmimas iš nurodyto adreso vyks įprasta tvarka.
  • Verslo klientams kurjerinės siuntos bus pristatomos bekontakčiu būdu. Kurjeris, atvykęs pristatyti siuntos, paprašys gavėjo atsitraukti, padės siuntą ant žemės, atsitrauks, paprašys gavėjo pasirašyti ant siuntos etiketės, o pasirašytą etiketę nufotografuos kaip įrodymą, kad siunta buvo pristatyta gavėjui.


  • Visos paštomatinės siuntos bus pristatomos TIK į paštomatus. Jeigu klientas dėl karantino sąlygų negalės atsiimti siuntos iš paštomato ar dėl kitų priežasčių neturės galimybių nuvykti iki paštomato, kviesime jį susisiekti su klientų aptarnavimo centru, kur individualiai bus sprendžiama situacija, kad visos siuntos pasiektų klientus.

Prašome savo klientus apie šiuos pasikeitimus informuoti iš anksto. Taip pat kviečiame paraginti savo klientus siuntas iš paštomatų atsiimti kaip galima greičiau, kad būtų atlaisvintas siuntos skyrelis ir galėtume į jį įdėti kitą siuntą. Taip per dieną galėsime pristatyti daugiau siuntų ir užtikrinti dar operatyvesnį darbą. 

Omniva  


 

Daugėjant Covid-19 ligos atvejų, imamės papildomų apsaugos priemonių visos šalies mastu. Papildomos saugumo priemonės įvedamos nuo ateinančio pirmadienio, spalio 26 d. Kol kas jos galios iki lapkričio 9 dienos.

Kokių saugumo reikalavimų bus laikomasi Lietuvos pašto veikloje?

Laiškininkų paslaugos

  • Registruotos pašto siuntos, telpančios į gaunamųjų laiškų dėžutę, bus į ją ir pristatomos.
  • Siuntos su procesiniais dokumentais ar įvertintosios siuntos bus įteikiamos „iki slenksčio“, t. y. pašto darbuotojai neaptarnaus klientų patalpų viduje.
  • Į gaunamųjų laiškų dėžutę netelpančios siuntos, taip pat išperkamosios siuntos, siuntos su įteikimo pranešimais bei su žyma „Įteikti asmeniškai“, bus išduodamos pašto skyriuje.
  • Mobilieji laiškininkai, aptarnaujantys kaimo vietovių gyventojus, į gaunamųjų laiškų dėžutes netelpančias, įvertintąsias, išperkamąsias siuntas, siuntas su įteikimo pranešimais, žymomis „Įteikti asmeniškai“, siuntas su procesiniais dokumentais, siuntinius taip pat įteiks „iki slenksčio“.
  • Verslo klientų aptarnavimas vyks be kontakto tarp darbuotojo ir kliento. Jei klientas turi siuntų dėžes, paėmimas bus vykdomas per jas. Jei klientas siuntų dėžių neturi, klientas siuntas turėtų perduoti laiškininkui, jam neįėjus į kliento patalpas (pvz., lauke).

Siuntų nukreipimas į terminalus

Pagal galimybę, į terminalus nukreipsime didžiąją dalį siuntų, ant kurių bus nurodytas gavėjo telefono numeris. 

Kurjerių paslaugos

Atsiimant siuntą prašome laikytis saugaus atstumo, pasirašyti skeneryje arba pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą – vietoje parašo kurjeris siuntos perdavimo ataskaitoje pažymės dokumento numerio 4 paskutinius skaičius.

Taip pat primename rekomendacijas dėl kurjerinių siuntų atsiėmimo / atidavimo:

  • skirkite atskirą vietą / zoną siuntų priėmimui bei atidavimui, taip pat paskirkite asmenį, atsakingą už bendravimą su kurjeriu. Taip bus išvengta nereikalingo vaikščiojimo po patalpą, o kartu ir atsitiktinio riziką keliančio kontakto. Visa tai galite suderinti su Jus aptarnaujančiu vadybininku;
  • paslaugų suteikimo trukmė neturėtų trukti ilgiau nei 15 min.

SVARBU: informuojame, kad artimiausiu metu planuojame trumpinti neatsiimtų / neįteiktų siuntų saugojimo terminą logistikos centre nuo 15 dienų iki 7 dienų. Apie tai Jus informuosime atskiru el. laišku.


Atkreipiamas dėmesys, kad dėl esamos situacijos savivaldybėse, kurios yra pavojingiausioje – raudonojoje zonoje, siuntos – tiek pristatomos į siuntų terminalus, tiek kurjerių, gali šiek tiek vėluoti. 

Lietuvos paštas



 Jei turite klausimų, maloniai prašome susisiekti su mumis  tel. +370 604 604 41