1. Sužinokite siuntos kainą
2. Suveskite siuntos duomenis
 
3. Patvirtinkite ir laukite kurjerio
 
Pagrindinis meniu

       Turite klausimų ?

 
 
 
  Tiesiog paklauskite mūsų.
 
 +370 604 604 41
Darbo dienomis nuo 8:00  iki 17:00 val.
Siuntiniai

 

Siuntos gavėjo atmintinė

Kurjeriai aptarnauja ne vieną įmonę ar gavėją, todėl priimti siuntą stenkitės per kuo trumpesnį laiką. Kurjeriai turi teisę nelaukti, jeigu siuntinio priėmimas užtrunka ilgiau nei 10 minučių.

GavėjoGavėjas privalo siuntos priėmimo metu, dalyvaujant Kurjeriui, apžiūrėti siuntos pakuotes. Priimant siuntą nepasirašykite ant P.O.D.* tol, kol neįvertinsite visų pakuočių išorės ir kol neįsitikinsite, kad pakuočių kiekis nurodytas dokumente atitinka Jums pristatytą pakuočių kiekį.

siuntaPastebėjus pakuotės pažeidimus (plyšusi ar sugniužusi dėžė, atsiklijavusi lipni juosta, panaudota paprasta lipni juosta, nors žinote, kad turėjo būti su logotipu ir pan.) arba pakuočių kiekio neatitikimą, Gavėjas turi tai pažymėti P.O.D.Vežėjas neprisiima jokių įsipareigojimų dėl siuntos ar jos dalies sugadinimo, jeigu siuntos priėmimo metu nebuvo apie tai įrašyta.

 kurjeriaiSiunta laikoma pristatyta, kai Gavėjas ar jo atstovas priima siuntą ir pasirašo siuntos lydinčiame popieriniame arba elektroniniame dokumente  P.O.D.*

atmintinė* P.O.D. (angl. Proof of delivery) - dokumentas su gavėjo parašu, įrodantis siuntos pristatymą.

Neatidarinėkite pakuočių tol, kol nepasirašėte ant P.O.D. Kurjeris atsako tik už pakuotę, o ne už pakuotės viduje esančias prekes ar vertybes. Už pakuotės turinį atsako siuntos siuntėjas, todėl pastebėję prekių ar vertybių trūkumą kreipkitės tiesiogiai į siuntėją.

 

 

 

 

 

 

 

 

Siuntos gavėjo atmintinė