Siekdama apsaugoti tiek savo klientus, tiek darbuotojus ir maksimaliai užkirsti kelią užsikrėtimui koronavirusu, OMNIVA imasi papildomų atsargumo priemonių. Kurjeriai dirba su respiratoriais ir vienkartinėmis pirštinėmis, nuolat dezinfekuoja rankas. Per kiekvieną vizitą prie paštomato dezinfekuojami visi kurjerio ir klientų liečiami paštomato paviršiai.
Taip pat įvedami laikini siuntų pristatymo pakitimai karantinuojamose savivaldybėse:
- Laikinai stabdoma kurjerinių siuntų pristatymo paslauga privatiems klientams karantinuojamuose miestuose. Siekiant maksimaliai sumažinti kontaktą ir koronaviruso plėtros galimybes, visos kurjerinės siuntos, pagal adresą skirtos į raudonoje zonoje esančius miestus, bus nukreiptos į paštomatus be išankstinio perspėjimo.
- Kurjerinės siuntos bus toliau pristatomos karantinuojamų miestų rajono gyventojams. Kurjerinės siuntos, skirtos į raudonoje zonoje esančių miestų rajonus, bus ir toliau pristatomos į nurodytą adresą, jei to pageidaus klientas. Atsižvelgdami į klientų galimybes atsiimti siuntą paštomatuose, pasiūlysime siuntas peradresuoti į paštomatą. Siuntos bus peradresuojamos TIK gavus kliento sutikimą.
- Stabdoma kurjerinių siuntų paėmimo iš nurodyto adreso paslauga privatiems klientams visoje Lietuvoje. Nuo šiol norėdami išsiųsti siuntą, privatūs klientai galės tai padaryti tik paštomatu. Verslo klientams kurjerinių siuntų paėmimas iš nurodyto adreso vyks įprasta tvarka.
- Verslo klientams kurjerinės siuntos bus pristatomos bekontakčiu būdu. Kurjeris, atvykęs pristatyti siuntos, paprašys gavėjo atsitraukti, padės siuntą ant žemės, atsitrauks, paprašys gavėjo pasirašyti ant siuntos etiketės, o pasirašytą etiketę nufotografuos kaip įrodymą, kad siunta buvo pristatyta gavėjui.
- Visos paštomatinės siuntos bus pristatomos TIK į paštomatus. Jeigu klientas dėl karantino sąlygų negalės atsiimti siuntos iš paštomato ar dėl kitų priežasčių neturės galimybių nuvykti iki paštomato, kviesime jį susisiekti su klientų aptarnavimo centru, kur individualiai bus sprendžiama situacija, kad visos siuntos pasiektų klientus.
Prašome savo klientus apie šiuos pasikeitimus informuoti iš anksto. Taip pat kviečiame paraginti savo klientus siuntas iš paštomatų atsiimti kaip galima greičiau, kad būtų atlaisvintas siuntos skyrelis ir galėtume į jį įdėti kitą siuntą. Taip per dieną galėsime pristatyti daugiau siuntų ir užtikrinti dar operatyvesnį darbą.
Omniva
Jei turite klausimų, maloniai prašome susisiekti su mumis tel. +370 604 604 41