Nuo lapkričio 6 dienos (penktadienio),
įvedamos šios papildomos taisyklės kurjerių paslaugose:
    - atskira vieta /zona, esanti atokiau nuo
    žmonių, siuntų priėmimui bei atidavimui tampa būtina. Kurjeriui draudžiama
    vaikščioti po siuntėjo/kliento patalpas. Jei siuntos nebus paruoštos ir padėtos
    specialioje vietoje / zonoje, kurjeris gali atsisakyti paimti
    siuntas;
    
- siuntos su išperkamuoju mokesčiu (COD) galės
    būti apmokamos tik banko kortele.
    Rekomenduojama naudotis mokėjimo kortele, kuri turi bekontakčio
    mokėjimo galimybę;
    
- neįteiktos siuntos logistikos centre bus
    saugojamos trumpiau – 7 dienas;
    
- nebus galimybės atsiimti siuntų iš logistikos
    centro.
Taip pat imamės dar kelių papildomų pakeitimų, kurie
gali būti aktualūs Jūsų klientams:
    - galimi trys kurjerinės siuntos pristatymo
    variantai:
    
    
        - siuntos pristatymas gavėjo adresu iki slenksčio, kai siunta įteikiama
        gavėjui per saugų, ištiestos rankos atstumą;
        
- siuntos nukreipimas į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą
        
- siuntos nukreipimas į pašto skyrių.
 
Pristatymo detalės derinamos kurjeriui susisiekus su
gavėju telefonu. 
    - siuntos, sveriančios daugiau nei 30 kg,
    bus įteikiamos lauke (nebus teikiama siuntų užnešimo paslauga);
    
- jeigu siuntos gavėjas yra
    saviizoliacijoje, siunta bus palikta prie durų slenksčio. Apie paliktą siuntą
    kurjeris gavėją informuos skambučiu, kurio metu, kaip patvirtinimo, paprašys
    padiktuoti gavėjo tapatybę patvirtinančio dokumento 4 paskutinius skaičius.
    Jeigu toks pristatymo būdas gavėjui nebus tinkamas, su kurjeriu bus galima
    susitarti dėl siuntos pristatymo į artimiausią LP EXPRESS siuntų savitarnos
    terminalą ar dėl pakartotinio pristatymo pasibaigus
    saviizoliacijai.
Prašome apie šiuos pakeitimus perspėti savo klientus,
kuriems tai gali būti aktualu.
SVARBU. Dėl esamos situacijos siuntos
– tiek pristatomos į siuntų terminalus, tiek kurjerių, gali šiek tiek vėluoti.