Nuo lapkričio 6 dienos (penktadienio),
įvedamos šios papildomos taisyklės kurjerių paslaugose:
- atskira vieta /zona, esanti atokiau nuo
žmonių, siuntų priėmimui bei atidavimui tampa būtina. Kurjeriui draudžiama
vaikščioti po siuntėjo/kliento patalpas. Jei siuntos nebus paruoštos ir padėtos
specialioje vietoje / zonoje, kurjeris gali atsisakyti paimti
siuntas;
- siuntos su išperkamuoju mokesčiu (COD) galės
būti apmokamos tik banko kortele.
Rekomenduojama naudotis mokėjimo kortele, kuri turi bekontakčio
mokėjimo galimybę;
- neįteiktos siuntos logistikos centre bus
saugojamos trumpiau – 7 dienas;
- nebus galimybės atsiimti siuntų iš logistikos
centro.
Taip pat imamės dar kelių papildomų pakeitimų, kurie
gali būti aktualūs Jūsų klientams:
- galimi trys kurjerinės siuntos pristatymo
variantai:
- siuntos pristatymas gavėjo adresu iki slenksčio, kai siunta įteikiama
gavėjui per saugų, ištiestos rankos atstumą;
- siuntos nukreipimas į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą
- siuntos nukreipimas į pašto skyrių.
Pristatymo detalės derinamos kurjeriui susisiekus su
gavėju telefonu.
- siuntos, sveriančios daugiau nei 30 kg,
bus įteikiamos lauke (nebus teikiama siuntų užnešimo paslauga);
- jeigu siuntos gavėjas yra
saviizoliacijoje, siunta bus palikta prie durų slenksčio. Apie paliktą siuntą
kurjeris gavėją informuos skambučiu, kurio metu, kaip patvirtinimo, paprašys
padiktuoti gavėjo tapatybę patvirtinančio dokumento 4 paskutinius skaičius.
Jeigu toks pristatymo būdas gavėjui nebus tinkamas, su kurjeriu bus galima
susitarti dėl siuntos pristatymo į artimiausią LP EXPRESS siuntų savitarnos
terminalą ar dėl pakartotinio pristatymo pasibaigus
saviizoliacijai.
Prašome apie šiuos pakeitimus perspėti savo klientus,
kuriems tai gali būti aktualu.
SVARBU. Dėl esamos situacijos siuntos
– tiek pristatomos į siuntų terminalus, tiek kurjerių, gali šiek tiek vėluoti.